Alla inlägg den 16 oktober 2014

hej

Av jenny fagerholm - 16 oktober 2014 14:28

Hej,detta är min nya blogg på denna sida, ville inte använda den andra mer. De som har läst min andra blogg vet ju lite saker om mig. Men jag hade iallafall tänkt berätta lite om mig själv nu.


Jag är från Finland och bor här också. Jag har Instagram och ni hittar mej där om ni letar på @jennifagerholm och på kik om ni letar på @JenniF00. Jag vill jätte gärna ha fler följaren på instagram och mer personer att skriva med på kik. Så nu äår det bara att gå och trycka på följ knappen på instagram och/eller skicka på kik. Jag har ingen pojkvän men jag chattar med en kille men vi är bara vänner ännu iallafall. Jag är 14 år fyllde för några veckor sedan den 5.10 Jag går på 8:an. Min klass är bäst... Jag tränar taekwondo tillsammans med 2 av mina vänner och min lillesyster. Jag har tränat taekwondo i 2 år. Jag har också spelat gitarr i 2 år men det har jag slutat med för att jag började taekowndo istället, det är mer motion och väldigt mycket roligare. Har ni möjlighet så börja träna taekwondo, man får bra kondition och starka muskler och man blir vigare. Jag älskar all sorts musik! 

Nu lite om min familj:

Jag har ju som sagt en lillesyster som är 12 år, en lillebror som är 8 år, en mamma och en pappa, sedan har jag också 2 andra "halvsyskon" som har samma pappa som vi men inte samma mamma, min storesyster fyller 25 år och min storebror fyller 27 år. Vi har 2 katter som heter Mio och Bingo, inte världens finaste namn men jag har vant mig vid det redan. Vi bor i en ganska liten stad som heter Pargas som finns i sydvästra Finland. Vi bor i ett höghus med 7 våningar och vi borpå den 7:nde. 


Hoppas min blogg kommer att få många läsaren mitt mål just nu är att få över 10 läsare på en dag. 

Hoppas jag nu får fler följaren på instagramoch fler att chatta med på kik! :)


Kram Jenni

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

klocka


Ovido - Quiz & Flashcards